LTAA

Servisai - neatsiejama proceso dalis

Lietuvos autoservisų asociacija, (toliau – LAA) papasakos Jums apie savo misija, vizija ir požymius, kurie padeda priimti aiškius sprendimus ir atskirti servisus, kurie nusipelno vadintis patikimais ir tuos, kurie dar turėtų paaugti arba patobulėti, kad atitiktų keliamus tokiems servisams reikalavimus. Servisais vadinsime visas automobilių, motociklų, sunkiosios technikos ir / arba kitas remonto įstaigas. Pasidalinsime sukaupta patirtimi, kodėl reikia skirti patikimus ir kitus servisus, nes be jų negalėtume nustatyti trūkumo, defekto ar gedimo, kuris vienais atvejais transoporto priemonės eksploatacija kels nepatogumų, o kitais atvejais patvirtins, kad netvarkingą automobilį gali būti pavojinga eksploatuoti.

Informacija automobilių servisų atstovams

Apsilankymas servise, kaip apsilankymas pas gydytoją.

Kiekvienas sąmoningas žmogus rūpinasi savo sveikata. Daugiau juda, valgo kuo mažiau riebalų turinti maistą, laikosi miego režimo ir tt. Jei rūpinamės savo sveikata- reikia rūpintis ir transportu, kuriuo vežame pačius brangiausius sau žmones. Jei nesirūpinsime savo transportu, pamiršime laiku pasikeisti alyvą, arba žiemai neužsidėsite tinkamų padangų ir tt. kelionė gali neįvykti, o prasidėjusi pasibaigti pačiu netinkamiausiu būdu. Todėl jei turite transporto priemonę, greičiausiai turite ir Jums patikimą servisą, kur vežate ją. Dažnai servisas yra “paveldimas”. Jei ten tvarkėsi šeimos nariai, tėvai, vyresnieji broliai ar sesės, kiti artimi giminaičiai, dažnai ten savo transportą vežą ir jaunimas. Kodėl taip yra, todėl, kad tuo servisu ar meistru pasitikima.

Apsilankymas servise, kaip apsilankymas pas gydytoją.

Kiekvienas sąmoningas žmogus rūpinasi savo sveikata. Daugiau juda, valgo kuo mažiau riebalų turinti maistą, laikosi miego režimo ir tt. Jei rūpinamės savo sveikata- reikia rūpintis ir transportu, kuriuo vežame pačius brangiausius sau žmones. Jei nesirūpinsime savo transportu, pamiršime laiku pasikeisti alyvą, arba žiemai neužsidėsite tinkamų padangų ir tt. kelionė gali neįvykti, o prasidėjusi pasibaigti pačiu netinkamiausiu būdu. Todėl jei turite transporto priemonę, greičiausiai turite ir Jums patikimą servisą, kur vežate ją. Dažnai servisas yra “paveldimas”. Jei ten tvarkėsi šeimos nariai, tėvai, vyresnieji broliai ar sesės, kiti artimi giminaičiai, dažnai ten savo transportą vežą ir jaunimas. Kodėl taip yra, todėl, kad tuo servisu ar meistru pasitikima.

automobile, workshop, auto repair-3230876.jpg

Kokių servisų reikėtų vengti

Kaip yin ir yang, taip ir visame pasaulyje yra pusiausvyra tarp gėrio ir blogio, taip pat yra servisų, kuriuos klientai rekomenduoja aplenkti. Yra servisų, kuriuose lankytis nors ir kainuoja, bet yra malonumas. Kaip jau anksčiau pasakojome, “paveldėti” servisai vieni dirba legaliai, kiti turi atsidarę savo garažiuką, kur atlieka paprastus ir nesudėtingus darbus. Reikia paminėti, kad stabdžių trinkelių keitimas tp yra nesudėtingas darbas, tačiau jei blogai pritvirtins trinkeles arba nepriverš rato varžtų, didelė tikimybė patekti į eismo įvykį. O neturint dokumentų iš nelegalaus serviso, bus labai sudėtinga, o kartais ir neįmanoma apginti savo interesus.

Jei patikėsite savo transporto remontą nelegaliems servisams, tokie servisai nesuteiks garantijų darbo kokybei ir kilus ginčui prarasti daug pinigų ir laiko

Geroji praktika

Apsilankę patikimame servise, Jūs gausite dokumentus, kuriais patvirtins kokie buvo padaryti darbai ir kiek jie įkainoti. Jei taip nutiko, kad pirkote transporto priemonę ir paaiškėjo paslėpti trūkumai, tai teismui tiks tik oficialaus serviso, kur oficialiai dirba žmonės ir gali patvirtinti savo žodžius raštu, teikdami papildomus parodymus. Servisai, kurie sutinka ir pateikia klientams raštišką

informaciją apie atliktus darbus, patvirtina, kad jie supranta ir atsakingai atlieka savo darbą.

Kokie galimi servisai ar apžiūros variantai

Kvalifikuotai atlikti automobilio apžiūrą gali bet kokia įstaiga ar žmogus, turintis reikiamą kvalifikaciją ir tai patvirtinantį dokumentą. Prisiminkite, kad transporto priemonė – padidintas pavojaus šaltinis, kuriuo Jūs važiuojate pats (pati) ir vežate pačius brangiausius savo žmones. Labai smarkiai abejotume, kad atsainiai žiūrėsite į saugumą, kai kalba suksis apie Jus ar Jūsų artimus. Todėl rinksitės patikimą žmogų ar įstaigą, kas tinkamai ir tvarkingai apžiūrės Jūsų automobilį ir defektus pašalins kvalifikuotai. Svarbu priminti, kad atliktus darbus servisas įkainos, todėl pasiimdamas sąskaitą – faktūrą ir apmokėjimą patvirtinantį dokumentą, Jūs apsidrausite, jei servise bus atliktas darbas nekokybiškai arba bus sumontuota nekokybiška detalė, su tokiais įrodymais galėsite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

sport, transport, automobile-3595496.jpg

Asociacija pagalba servisams

 

Puikiai suprantame, kad dirbant su žmonėmis ir padedant žmonėms, remontuojant jų transporto priemones, išvengti klaidų beveik neįmanoma. Vienais atvejais, tai gali būti tiesiog žmogiškas nesusikalbėjimas ar žmogiška klaida, kitais atvejais, kai servisas imasi transporto priemonės remonto, tam tikri neįvardinti darbai servisui atrodantys savaime suprantamais, klientui gali pasirodyti pertekliniai ir nereikalingi. Dėl tokių atvejų galimi ginčai ar nesutarimai tarp klientų ir serviso, todėl Asociacija tarpininkauja sprendžiant kilusius klausimus ir padeda susitarti abiem pusėm.

Dažnas atvejis, kai servisui reikia pagalbos ar informacijos iš Valstybinių institucijų, arba Valstybinė institucija, kurioje taip pat dirba žmonės, dėl vienokių ar kitokių priežasčių teisėtai arba ne visai teisėtai reikalaudami informacijos ar įrodymų iš servisų, gali peržengti savo ribas. Taip pat galimi atvejai, kai servisas tiesiog nesupranta ko reikalauja Valstybinė įstaiga. Šiuo ir panašiu atveju Asociacijos darbas ir pareiga padėti išspręsti kilusį ginčą, o jei ginčo pagrįstumu abejojama, Asociacija kreipsis į teismą ar atitinkamas institucijas, kad konfliktas būtų išspręstas tinkamai.

Neatmetama tikimybė, servisams tarpusavyje kilti nesutarimams, tokiu atveju Asociacija bus, kaip arbitražas, kuris remdamasis faktinėmis aplinkybėmis padės susitarti šalims.

Asociacija turi pakankamai žinių, kad atsiranda ir ne visai sąžiningi klientai, kurie “pamiršta” ir vėliau nebenori susimokėti servisui už paslaugas, todėl Asociacijos pareiga yra padėti atgauti skolas ir apie tokius atvejus informuoti savo narius, kad tokio piktnaudžiavimo išvengtų kiti servisai.

Asociacija labai aktyviai ruošiasi, kad galėtų mažiausiomis įmanomomis serviso sąskaitomis palaikytų servisų aukštą kvalifikaciją ir ją nuolat keltų. Esame suinteresuoti, kad esant serviso poreikui padėtume optimizuoti kaštus ir pritraukti specialistus, kurie galėtų pagelbėti klientui kiekviename Asociacijos nario servise.

Asociacijos narių atranka vykdoma laikantis labai griežtų reikalavimų, kurių jau dabar laikosi kiekvienas narys servisas. Kiekvienam potencialiam nariui atliksime auditą, kaip aptarnaujami klientai, kokios kokybės paslaugos suteikiamos kiekviename servise, kuris išreiškė norą būti asociacijos dalimi. Padėsime potencialiam kandidatui pasiekti privalomą lygį ir jį nuolat kelsime. Suprantame, kad kiekvienas servisas, kuris siekia tikslo užsidirbti, o užsidirbti galima tik tada, kai klientas gaus tinkamą, kvalifikuotą pagalbą ir svarbiausia- žmogišką dėmesį. Toks laimingas klientas pats ir toliau su dideliu džiaugsmu lankysis tame servise ir į jį pakvies savo artimą, ar patrs abejojančiam.

Girdime servisų poreikius ir juos atliepiame visokeriopa pagalba, tiek know how, tiek remiantis įstatymu, gerąja ir teismine praktika. Visi servisai yra lygūs, be jokių išimčių. Visi servisai turi teisę ir aktyviai reiškia savo nuomonę, pastebėjimus visomis Asociacijai aktualiomis temomis. Teikia pasiūlymus ir ginčija jiems netinkančias tvarkas, kad rinkoje įsitvirtintų, kaip patikimi ir geros reputacijos servisai

Tikrai NEpabaigai

Asociacijos steigimas ir jos augimas turėjo visokių iššūkių. Klaidingai pasirinkta kryptis. Per mažai, o gal per daug dėmesio. Bet vienintelis dalykas, kas pasitvirtino ir ko bus siekiama- tai vienyti visus servisus. Nes tik vieningi būsime galingi, o tai reiškia įtakosime ir aktyviai darbuosimės, kad Valstybės priimami įstatymai būtų naudingi visiems servisams. Aktyviai dalyvausime ir esant reikalui Jūsų interesus ginsime teismuose ir Valstybės institucijose. Neleisme skriausti nei vieno nario, kurio interesai buvo pažeisti ir tikime, kad kiekvienais metais, skaitant ataskaitas nariams, dalinsimės tik geromis naujienomis ir naujausimis patirtimis gautomis iš Lietuvos ir užsienio specialistų.

Jei vis dar abejojate narystės nauda Jums, rekomenduojame neskubėti ir pastebėti veiklą iš šalies. Sekite mus Facebooke ir https://www.ltaa.lt/. Čia nuolat papildysime Jums aktualiomis naujienomis iš Lietuvos ir pasaulio. Tik per ilgai neužsibūkite nuošalyje, kad Jūsų vietos neužimtų aktyvesnis ir greitesnis servisas.

Linkime visiems turtingų klientų storomis piniginėmis ir geros kloties.

Pagarbiai

Evelina Burštein

UAB Autopretenzija Komunikacijos Vadovė

Tel. nr. +370 600 58553

El. paštas: [email protected]

Tapti nariu

Paspausk šią nuorodą ir užpildyk prašymą tapti nariu. LAA išnagrinės prašymą per 15 kalendorinių dienų ir pateiks galimybių studiją.